Wie ben ik:

Reina van der Wielen-van der West, kind van God, vrouw, getrouwd en moeder van 3 kinderen. Gezegend door Hem met mijn prachtige gezin!

Mijn passie: het woord van God te mogen vertellen en te delen met de jeugd, om hen enthousiast te maken voor Hem en Zijn Kerk.

De vele jaren ervaring binnen het vrijwilligerswerk in kerken betreffende: kinderkerk, clubs, projecten, enz. hebben mij doen besluiten om

mijn baan in het bedrijfsleven op te zeggen en om mijn roeping te volgen: professioneel jongeren- en jeugdwerker binnen Christelijke organisaties.

Op dit moment werk ik bij meerdere gemeenten en volg ik daarnaast een opleiding op het Evangelisch College te Zeist om mij nog verder

te professionaliseren, te mogen leren en om te blijven ontwikkelen.

Wat kan ik in jullie gemeente betekenen:

Eerst kom ik inventariseren waar bij jullie de hulpvraag ligt en wat ik voor jullie kan betekenen. Eerstelijns en/of tweedelijns hulp.

Waar liggen bij jullie eventuele verbeterpunten en wat kunnen we doen om de jeugd te betrekken en betrokken te houden binnen jullie gemeente.

Elke gemeente is uniek, elke gemeente heeft andere noden. Samen kijken we wat voor jullie belangrijk is en waar ik kan helpen.

In een vrijblijvend gesprek vertel ik graag meer!

Van harte wil ik nog met jullie onderstaande 2 Bijbelteksten delen, waar wij als gezin veel plezier, bemoediging, kracht en liefde uit halen:

Jozua 24 vers 15: Ik en mijn gezin zullen de Here dienen.

Psalm 27 vers 1: De Here is mijn licht en mijn redder. Voor wie zou ik dan bang zijn?